Oman lyhyen kokemukseni perusteella tämä pitää täysin paikkaansa. Meidän suhteessa mä olen ollut se tunteellinen ja "pehmeästi" ajatteleva puolisko, ja avokki taasen aika puhtaasti realisti.

Nyt mulla on sellanen olo, että avokista on tullut paljon tunteellisempi. Eilen keskusteltiin aiheesta, ja se tuntuu olevan aika valmis tähän juttuun, ja tuntuu jotenkin sisäistäneen että siitä tulisi syksyllä äiti. Mä mietin koko ajan onko tämä edes todellista ja voiko musta tulla hyvä isä.

Mä päätin että lopetan vauva-aiheisten keskustelupalstojen lukemisen siihen asti, kun saadaan tieto siitä että kaikki on hyvin. Aamulla kuulin ekan kerran avokin valittavan että sillä on rinnat arat ja turvonneet. Pahaa oloa sillä ei juuri ole ollut, mikä lienee pelkästään hyvä asia. Noh, mielialan vaihteluita odotellessa ;-)